Retur & reklamasjon

Her finner du informasjon om våre retur & reklamasjonsrutiner og skjemaer for innmelding.

Feilmelding og returskjema

Ved skadet gods under transport er det viktig for deg som kunde, at du får en underskrift fra transportøren på fraktbrevet som kvittering på at gods er skadet.Dette er meget viktig for vår oppfølging på skadet gods mot vår transportør.Ved en eventuell retur til Farveringen, så er det viktig at dere emballerer varene før de returneres. All retur skal avtales på forhånd og vil bli belastet med ett returgebyr på 25% + fraktomkostninger.

For å melde inn retur til Farveringen må du ha et kundeforhold hos oss. Logg inn med ditt brukernavn og passord for å få tilgang til returskjemaer.

Reklamasjon ved feil på direkteleverte varer

For rask og effektiv behandling av en innmeldt sak, ber vi deg registrere nødvendig informasjon i dette skjema. Vi svarer gjerne på spørsmål via telefon, 06250.

For å melde inn reklamasjon på direkteleverte varer til Farveringen må du ha et kundeforhold hos oss. Logg inn med ditt brukernavn og passord for å få tilgang til reklamasjonsskjemaer.

Reklamasjon ved feil på gulv

For at saken skal få en rask vurdering trenger vi gode bilder. Vi ønsker minimum ett oversiktsbilde av hvert rom hvor gulvet er montert. I tillegg ønsker vi at du tar klare, høyoppløselige bilder av feilen / skaden.

NB! Innkjøpsordre eller fakturanummer fra Farveringen skal fylles ut.

For å melde inn reklamasjon på gulv fra Farveringen må du ha et kundeforhold hos oss. Logg inn med ditt brukernavn og passord for å få tilgang til reklamasjonsskjemaer.