Her kan du lese de mest stilte spørsmålene som kundeservice avdelingen vår mottar.
  • Hva gjør jeg hvis det er feil på min levering, må jeg ringe for å gi beskjed først?

Vi må ha alle feilmeldinger skriftlig inn til oss, hvis det er feil på din levering er det ikke nødvendig å ringe kundeservice først. Du kan gå til fanen som heter Retur & Reklamasjon, her kan du velge å fylle ut skjema direkte eller laste ned skjema som sendes til kundeservice@farveringen.no.

  • Jeg har fått en levering med skade, hvordan håndterer jeg dette?

Hvis du har fått en levering med skade på produktene sender du bilder av varene, signert fraktbrev og en oversikt over hvilke varer som er skadet til kundeservice@farveringen.no. Vi tar saken videre med transportør.

  • Hvordan bestiller jeg en skaffevare/bestillingsvare?

Informasjon om resting av varer og bestilling av skaffevarer finner du her. 

https://www.farveringen.no/aktuelt/nyheter/resting-av-varer

  • Det er kampanje på et produkt men det er utsolgt, kan jeg få samme pris hvis jeg legger varen i rest?

Ja, hvis dere legger inn restordre på dette produktet innenfor kampanjeperioden får dere kampanjeprisen på dette produktet.

  • Jeg har en vare i rest, når er forventet leveringsdato?

Bestillingsvarer har leveringstid på ca 1-2 uker. Det er annen leveringstid på gulv. Leveringsdato vil etter hvert komme som et eget felt på produktsiden, frem til da må du ta kontakt med kundeservice for å undersøke leveringsdato.

  • Kan jeg sende en vare i retur til Farveringen?

Skaffevarer og bestillingsvarer er det ikke mulig å sende i retur. Ta kontakt med kundeservice på e-post eller telefon angående denne saken så undersøker vi om det er mulig å sende den aktuelle varen i retur.  Returgebyr på 25% og fraktkostnader tilkommer.

  • Kan jeg endre min bestilling, avbestille eller slette en restordre?

Du kan ikke endre din bestilling selv, ta kontakt med kundeservice så snart som mulig på telefon 06250 slik at vi kan undersøke mulighetene for å gjøre endringer på din ordre.  

  • Jeg ønsker å endre leveringsadresse, hvordan gjør jeg dette?

Det er dessverre ikke mulig å legge inn ny leveringsadresse selv, ta kontakt med kundeservice rett etter ordren er lagt inn slik at vi kan hjelpe deg med denne saken. Frakt tilkommer på 890,-